ב׳ באייר תשפ״א אהבה צריכה גבולות תורת ישראל מלמדת אותנו כי גם לאהבה יש גבולות, ומחנכת להימנעות מקלקולים תרבותיים הנובעים מהעמדת האדם בראש סולם הערכים. תנך, ויקרא, אמור תורת ישראל מלמדת אותנו כי גם לאהבה יש גבולות, ומחנכת להימנעות מקלקולים תרבותיים הנובעים מהעמדת האדם בראש סולם הערכים. הרב יואל מנוביץ'
ב׳ באייר תשפ״א אביב, התחדשות והחגים הלאומיים האביב מזמן לנו יציאה החוצה מתקופת ההתכנסות של החורף אל מרחבי הטבע. יש בכך אף רמז למעבר נחוץ בתקופה זו של השנה מעבודת ה' תנך, ויקרא, מצורע, תזריע האביב מזמן לנו יציאה החוצה מתקופת ההתכנסות של החורף אל מרחבי הטבע. יש בכך אף רמז למעבר נחוץ בתקופה זו של השנה מעבודת ה' פרטית לזו הכללית, ותרומתנו כבני תורה לבישֹום המרחב הציבורי. הרב אמנון שוגרמן
כ״א בשבט תשפ״א למשמעות הקריאה הראשונה אל משה מאהל מועד משה ואהרן בספר ויקרא ספר שמות הוא ספרו של משה רבנו, ואילו ספר ויקרא הוא, לכאורה, ספרו של אהרן הכהן.[1] חומש שמות נסוב כולו תנך, ויקרא, ויקרא הרב אהרן איזנטל
כ״א בשבט תשפ״א המועדים והזמן אלה מועדי ה' בחלקה השני של פרשת אמור, מדברת התורה על כל המועדים הקיימים מדאורייתא. התורה פותחת בדיבור על השבת, ולאחר מכן מתפנה לעסוק תנך, ויקרא הרב גדעון ביר
כ׳ בשבט תשפ״א פלך של שתיקה "וַיִּדֹּם אַהֲרֹן" "וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה אֶל אַהֲרֹן הוּא אֲשֶׁר דִּבֶּר ה' לֵאמֹר בִּקְרֹבַי אֶקָּדֵשׁ וְעַל פְּנֵי כָל הָעָם אֶכָּבֵד וַיִּדֹּם אַהֲרֹן" (ויקרא י, ג). "וידם אהרן – קבל שכר על תנך, שמיני, ויקרא הרב טוביה שלמה בר-אילן